Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
Sklep internetowy malinazeszczuczyna.pl, dostępny pod adresem internetowym malinazeszczuczyna.pl, prowadzony jest przez Piotra Orłowskiego prowadzącego Gospodarstwo Rolne Piotr Orłowski, zam. Skaje 38, 19-230 Szczuczyn, NIP 719-148-51-75, REGON 363132080 w ramach Rolniczego Handlu Detalicznego
Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu, zwanych dalej Klientem.
§ 1
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Gospodarstwo Rolne Piotr Orłowski, zam. Skaje 38, 19-230 Szczuczyn
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym malinazeszczuczyna.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 2
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: Gospodarstwo Rolne Piotr Orłowski, zam. Skaje 38, 19-230 Szczuczyn
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@malinazeszczuczyna.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 693 469 924
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00-16:00 w dni robocze.
§ 3
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
§ 4
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny zamieszczane przy oferowanych przez Sklep towarach są cenami brutto, to
znaczy, że zawierają podatek od towarów i usług (VAT). Ceny podawane są w polskiej
walucie. Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw. - Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
§ 5
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych; e-mail, hasło, imię, nazwisko, telefon, ulica, numer domu, miast, kod pocztowy, kraj.
- Założenie Konta w Sklepie jest dobrowolne i bezpłatne
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej w § 2.
§ 6
Zasady składania Zamówienia
Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu Sklepu.
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie) lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji(Gość);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy.
Dane osobowe, których podanie jest niezbędne przy składaniu zamówienia, są następujące:
– imię i nazwisko,
– adres,
– kod pocztowy,
– miasto,
– kraj,
– telefon,
– adres e-mail,
oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu)
- kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” W podsumowaniu pokażą się wszystkie dane zakupu oraz dane do realizacji przelewu, a na podany adres e-mail przesłane zostanie potwierdzenie zamówienia
6.Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na koncie Sprzedawcy pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.
7.W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
Zamówienia może dokonać jedynie osoba pełnoletnia.
Sklep Internetowy nie bierze odpowiedzialności za alergię powstałe w wyniku kontaktu z wymienionymi składnikami mieszanek i produktów.
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
§ 7
Towar
- Każdy produkt oferowany w sklepie jest nowy, wolny od wad.
- Towary znajdujące się w kategorii ”Promocje” może, ale nie musi posiadać krótki termin przydatności do spożycia.
- Zdjęcia produktów mają jedynie charakter poglądowy i mogą różnić się od faktycznie wysłanych produktów.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Odbiór osobisty( po ustaleniu daty odbioru i miejsca odbioru zamówienia),
- Przesyłka kurierska – kurier DPD
- Paczkomat INPOST
Klient może skorzystać z następującej metody płatności:
- Płatność przelewem na konto SprzedawcyGospodarstwo Rolne Piotr Orłowski
zam. Skaje 38;19-230 Szczuczyn
PKO BP 10 1020 1332 0000 1002 1214 5191
W tytule przelewu należy umieścić numer zamówienia - Każda transakcja jest potwierdzana paragonem. Na życzenie klienta jest możliwość wystawienia Faktury VAT.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnej metody płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz po otrzymaniu zapłaty przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
- Sprzedawca realizuje zamówienia na towar w terminie od 3 do 7 dni roboczych,(termin liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy). Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie wysyłania towaru w piątki.Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
- W przypadku nie odebrania przesyłki wysłanej przez Sprzedawce na adres Klienta podany w formularzu zamówienia i powrocie przesyłki do nadawcy, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów poniesionych przez sklep z tytułu nie odebrania przesyłki lub podania błędnego adresu dostawy w wysokości kosztu dostawy podanego w formularzu podczas składania zamówienia. W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy zamówienie klienta zostaje anulowane. Jeśli anulowane zamówienie zostało opłacone przed dostawą, obsługa sklepu niezwłocznie po weryfikacji zwróci wpłaconą kwotę zamówienia na konto klienta pomniejszoną o wartość kosztu dostawy podanego w zamówieniu, jaką poniósł z winy klienta, który zamówionego towaru nie odebrał.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie należy wysłać na adres e-mail Sprzedawcy:
kontakt@malinazeszczuczyna.pl
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
Gospodarstwo Rolne Piotr Orłowski,
zam. Skaje 38, 19-230 Szczuczyn
www.malinazeszczuczyna.pl
email: kontakt@malinazeszczuczyna.pl
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów(data ważności-nr partii): …..
Data zawarcia umowy:
Data odbioru zamówienia:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Numer zamówienia:
Środki za zakupiony produkt należy zwrócić na Konto:
Data wysłania formularza:
Podpis konsumenta:
- Sprzedawca w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu oświadczenia prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Towar, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres: GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR ORŁOWSKI, SKAJE 38,19-230 SZCZUCZYN
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona na konto podane w oświadczeniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
§ 11
Reklamacja
- W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia lub niezgodności należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, oraz skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@malinazeszczuczyna.pl
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego, który należy spisać w obecności doręczyciela.
- Umową Sprzedaży objęte są produkty nowe, wolne od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji.
- Reklamacje dotyczące różnic koloru produktów nie mogą być podstawą reklamacji, ponieważ kolory zdjęć na Państwa ekranie mogą się różnić od faktycznych kolorów produktów.
- Składając reklamację, Klient zobowiązany jest do odesłania Towaru wraz z opisem stwierdzonych wad na adres Gospodarstwo Rolne Piotr Orłowski, Skaje 38, 19-230 Szczuczyn
Formularz reklamacyjny musi zawierać:
– imię i nazwisko Kupującego:
– adres i numer telefonu reklamującego:
– adres email na który ma zostać wysłana informacja dotycząca uwzględnienia/nieuwzględnienia reklamacji:
– numer zamówienia:
– datę złożenia zamówienia:
– nazwę kupionych produktów:
– data ważności(numer partii) produktów:
– datę i okoliczności wykrycia wady:
– zwięzły opis wady oraz oczekiwania Klienta w związku z wadą towaru:
Reklamując zakupiony towar Klient zobowiązany jest do przedstawienia dowodu zakupu towaru lub jego kopii
- Sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji oraz o dalszym sposobie postępowania.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Nabywca składając zamówienie akceptuje niniejszy Regulamin.
- Nabywca dokonujący zakupu w sklepie internetowym malinazeszczuczyna.pl wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Sprzedawcy oraz na przetwarzanie tego adresu przez sklep internetowy malinazeszczuczyna.pl
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Wszelkie materiały pod adresem: www.malinazeszczuczyna.pl są własnością Gospodarstwa Rolnego Piotr Orłowski działającego pod nazwą Malina ze Szczuczyna i nie mogą być w żaden sposób powielane i rozpowszechniane bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2024 roku.